Reviews en feedback | Klantendienst | Rolluik Plaza - Online rolluiken en garagepoorten bestellen

Klantendienst

Onderdeel van Rolluik Plaza

Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie levertermijn?

In het winkelmandje kunt u kiezen uit verschillende bezorgopties: Ophalen op locatie, thuis bezorgen. Haalt u liever uw bestelling zelf af. Dan kunt u deze aangeven in het winkelmandje. U wordt dan door een...

Lees meer

Welke betaalopties bieden jullie aan?

Betaal met Bancontact/Mister Cash. Dat is wel zo veilig en snel. Kies bij Rolluik Plaza voor deze betaalmethode, vul uw kaartnummer en vervaldatum in en u wordt automatisch naar de vertrouwde site van uw bank geleid. Hier wordt...

Lees meer

Ik heb besteld, maar ik zie een fout.

Bestellingen van onderdelen worden direct verwerkt. Ziet u een fout, neemt u dan direct contact met ons op. Dit doet u via een E-mail of telefonisch...

Lees meer

Waar is mijn pakketje?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, kunt u het volgen via uw account. Maar hoe, nou zo: In uw account bij Mijn bestellingen kunt u nageen welke status uw bestelling momenteel plaats vindt...

Lees meer

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Heeft u al een Rolluik Plaza account? Log dan in om uw gegevens te beheren. Nog geen account? Registreer dan nu en profiteer van de...

Lees meer

Hoe zit het met garantie?

Geniet 2 jaar garantie op rolluiken en garagepoorten Goedkoop én met veel garantie Rolluik Plaza verkoopt veel. Heel erg veel. Wat we...

Lees meer